maanantai 29. joulukuuta 2014

Joulun jälkeen

Katsotaas, kuinka tämä päivittäminen alkaa sujua pienen luovan tauon jälkeen.
Joulukin meni, hyvä kun ehti huomata. Meillä ei kissat ole pahemmin kuusessa roikkuneet, tänä vuonna eivät ole tainneet käydä edes vettä juomassa sen juurelta.
Itsehän olin kaikki joulunpyhät ja sitä edeltävän ja seuraavan viikonlopunkin töissä, joten ei siihen hirveästi sellaista joulunviettoaikaa jäänyt. Aattona olin aamuvuorossa, siinä nyt vähän ehti harrastaa perinteitä hautausmaan, saunomisen ja jouluruoan merkeissä. Mutta muuten ei juurikaan.



 Mun vapaat alkoivat eilen, eli tänään 2/7. Siis pieni loma! Käytännössä. Uutta vuotta ei sentään vietetä kotona kökkien, vaan keskiviikkona autoillaan isäni perheen luo ja ollaan siellä sinne lauantaihin asti. Ammutaan raketit skumppalasien kilistessä. Mukana uudenvuoden vietossa on veljeni tuoreen vaimonsa ja vauvan kanssa, ihanaa! Juhlitaan siis uutta vuotta, "häitä", ja.. mun synttäreitä ja vakituista työpaikkaa(!!) ;)

Käsityötkin on olleet pienellä tauolla, tai noh, joulun alla tuli noita lumihiutaleita näperrettyä ja kovetettua, kun työkaverilta sain lainaksi 100 virkattua lumihiutaletta -kirjan. Pitäähän se itsellekin ostaa, kunhan tässä ehtii ja joutaa. Viisi erilaista kerkesin tehdä ja ripustaa joulukuuseen, viisi sadasta...
Äipältä sain joululahjaksi Säpinää sukkiin -kirjan, ehkä seuraava projekti on tuosta kirjasta?




4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos, helpottaahan se omalta osaltaan elämää :)

      Poista
  2. Kiitos :)
    Täsmennän vielä, että veljeni siis meni naimisiin, en minä ;)

    VastaaPoista