perjantai 8. marraskuuta 2013

Reissurapsa

Reissut reissattu, ja käteen jäi hirmuinen ikävä äitiä ja isäpuolta sekä paha olo siitä, että asun näin kaukana. Joku voisi sanoa, että kasva jo vihdoin aikuiseksi.
Vaan minkä minä sille mahdan, että ne on niin rakkaita?

Matkat sujuivat hyvin, myös se pitkän pitkä bussimatka mennessä. No mutta kuten tyypillistä, eihän kaikki mitenkään voi sujua aivan sataprosenttisen täydellisesti. Perjantai-iltapäivänä mulle alkoi nousta kuume (en tosin mittaillut, mutta olo oli sellainen); paleli, joka paikkaa särki..
Kutakuinkin siis tunnollinen työntekijä! Vaan eipä tuo parin päivän lämpöily ja kipuilu häirinnyt mun "lomailua" millään tavalla - pillerin voimalla jaksoin siinä missä terveenäkin, ja oikeasti nautin oleilustani siellä. Eli onnistunut reissu, todellakin, vaikka lentsu yritti kovasti tulla sitä pilaamaan.

Seuraava samanlainen varmaan tammikuussa, ja toivottavasti Timppa ja kissat sillä kertaa mukana.





Puikot kiinnostaa..


Kahteen päivään mulla ei ole ollut ääntä juuri lainkaan (koita siinä sitten töissä huutaa huonokuuloisille vanhuksille), vaan tänä aamuna helpotuksekseni huomasin, että paranemaan päin ollaan. Vielä viikonloppu duunia, sitten maanantaina ja tiistaina nautin taas vapaista kuuden työpäivän jälkeen.

Nii juu, maanantaina kävin Oulun Levykauppa Äxässä shoppailemassa junaa odotellessa, ja löytyipä sieltä tosiaan parikin ostettavaa levykäistä. Mun pitää vissiin tehdä ihan erikseen joku postaus noista ostoksista, siis kun ne edellisetkin Äxän tilaukset on esittelemättä - unohdin.
Eli kunhan tässä joudan, niin..

.

6 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Vaihteeksi näitä kollejakin kävin hellimässä :)

      Poista
  2. Voi ei miten ihania karvapalleroita!!! :)

    Mulla oli muuten samanlainen tilanne viime perjantaina. Kuume nousi iltapäivästä ja yötä vastan olin jo ihan horkassa. Heräilin siinä yön läpeensä kun oli pää ja kaikki jäsenet niin kipeenä. Aamuyöstä vetäsin särkylääkettä ja siitä lauantain ja sunnuntaina ei enää ollu tietoakaan huonosta olosta. Todella outo "influenssa".

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joku pikalentsu siis, varmaan liikkeellä? No mutta hyvä että menee ohi äkkiä, viddumaista jos joutuu sairasteleen viikkotolkulla ;)

      Poista
  3. Jaksamista työmyyrälle, kyllä olivat kissaukset taas mallikkaasti paikallaan:) Näitä katsoo aina ilokseeen. Jotenkin minua vanhaa haaskaa liikutti tuo että äitiä ja isäpuolta ikävöit, minusta se on oikeaa aikuisuutta, välittäminen ja rakkaus.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, ehkä se on ihan ok ikävöidä vanhempiaan näin "aikuisenakin" :)

      Poista