maanantai 8. heinäkuuta 2013

Cat Tapestry Tassel Handbag

Siitä on jo useampi vuosi, kun bongasin junassa erään kissalaukun tietyllä kankaalla. Jälkikäteen tietenkin harmittelin, että olin tyypillinen suomalainen, enkä kehdannut kysäistä laukun alkuperää. Enkä sitä sitten mistään löytänytkään, ennen kuin nyt.

Selailin blogikirppiksiä, kun eräässä blogissa oli (kukka)laukku ja sana gobeliini. Gobeliini! Se se on. Ja sitten googlettelin gobeliini kissalaukkua, ja jo alkoi löytyä. Vielä vähän englanniksi, sitten löytyi myös sana tapestry, joka ilmeisesti tarkoittaa tässä yhteydessä aivan samaa asiaa. 
Ja sitten löytyi merkki Signare.

Britanniasta päädyin tilaamaan, ylläri. Laukkuja oli montaa eri mallia ja kokoa, ja mulla meni itse asiassa varmaan useampi tunti kun mietin, pähkäilin ja mittailin, mikä se sopiva koko sitten olisi. Kaksi laukkua oli jo ostoskorissa samaan aikaan, kun en osannut valita. Mutta loppusumma olisi pompsahtanut turhan suureksi, joten lopulta jouduin valitsemaan. Ja tämä Cat Tapestry Tassel Handbag sieltä siis on tulossa, aijai, kisumisulaukku, olet minun viimein!




Leveys 32 cm, korkeus 20 cm ja syvyys 17 cm. Pitäisi olla passeli. Se toinen vahva vaihtoehto olisi ollut ehkä vähän turhan iso. 
Meillä äitin ja isäpuolen luona on jokin gobeliinipeitto kissakuosilla (tai seinävaate, mutta peittona se on meillä ollut). Olisikohan se vielä tallessa? Taitaa olla kollien karvojen peitossa.. Vaan mahdollisesti puhdistettavissa?? Whatever, olen nyt niin onnellinen löydettyäni tämän. Woah!

.

2 kommenttia:

  1. Aah vau! :D Mä oon joskus haaveillut myös kissaneulepaidasta, jossa on samalla tavalla kissoja koko paidan etumus täysi :D

    VastaaPoista
  2. Sellainen olis kans aika kovis :p Välillä tuntuu, että musta on tullu ihan kissaihminen?? ;)

    VastaaPoista