lauantai 2. helmikuuta 2013

Vain minä, kissani ja musiikki

Tosiaan, tässä olen saanut vietellä viikonloppuani yksin mirnujen kanssa, nimittäin toinen puolisko lähti jo torstai-iltana laskettelu/muuta kivaa -reissulle jätkäporukan kanssa. Sattuipa mulle just viikonloppuvapaat tähän, eli tiedossa runsaasti omaa aikaa itseni ja mirnujen parissa.

Olin ihan täpinöissäni tästä - woah, pitkästä aikaa ihan vain itsekseen, nyt saa rauhassa värkkäillä omia juttuja. 
No, jo ensimmäisenä iltana podin yksinäisyyttä ja ikävää, uskomatonta! Miten tyhjältä sänky voi tuntuakaan.. Mutta olen sentään saanut aikaiseksi mitä oli tarkoituskin, mm. leikekirjan parissa vietin hetki sitten aikaa kolmatta tuntia. 

Huomennahan tuo sunnuntai jo koittaa, ja miekkonen palaa reissultaan kotiin.
Eipä sitä yhteistä aikaa ja toisen läsnäoloa osaa arvostaa, ellei välillä ole muutamaa päivää erossa, niinhän se on.

Olen tässä jo pari päivää popittanut ja fiilistellyt noiden tilaamieni levyjen parissa
Ferry Corsten tarjoaa Once Upon A Night -levynsä aloitusraitana seuraavaa:

Yuri Kane - Right Back



p.s. En mä mitään kuvia julkaisekaan, viddu ku mikään koskaan onnistu. 

.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti