tiistai 8. tammikuuta 2013

Trance, trance, trance

Ja niin on käynyt, että tässä about puolen vuoden sisällä tämä likka on hiljattain rakastunut tranceen. Lähinnä olen YouTubessa seikkaillut ja tehnyt löytöjä, joista loistavimmat olen ladannut ja poltellut cd:lle laadukkaampaa kuuntelua varten. 

Mutta NYT, tänään, aivan hetki sitten tein lähes 70 euron tilauksen CDON.comiin. Joo, eipä tuolla summalla saanut kuin sen kolme albumia (joissa tosin jokaisessa taisi olla se 2 CD), ja tämän postauksen aiheesta jokainen voine pääteellä, että kyseessä on trance-musiikkia sisältäviä lätysköjä. Aika randomilla tuli nuokin shoppailut tehtyä, mutta en sentään aivan sikaa säkissä ostanut, vaan kuuntelin lähes kaikki biisit YouTubesta ja vasta sen jälkeen päädyin ostamaan levyn. 

Että mitäs tulikaan hankittua?

Tästä olen eniten täpinöissäni, Trancemaster 7000.
Aivan loistavaa, korvaorgasmit paukkuu, siis, missä pimennossa olen oikein elänyt?



Tästä nyt vaikka tällainen biisinäyte, oihh..




Anjunabeats Vol. 6




Ferry Corsten - Once Upon a Night



Miten mä maltan odottaa, että nuo saapuu postilaatikkooni? CDON:lla on omien kokemusteni perusteella vieläpä vähän hidas tuo toimitus.. Vai tuntuuko se vain, kun on enempi tottunut LevykauppaÄxän "ennen klo 16 tilatut tuotteet seuraavana päivänä perillä" -juttuun? No, oli miten oli, mun vapaapäivät loppuu ihan just ja huomenna alkaa taas työrupeama, eli luultavasti en muistakaan koko levytilaustani muutamaan päivään.
Olisihan se kuitenkin hienoa saada paketti viikonlopuksi kuunteluun, aijai..^^


.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti